Vikt.

Jag har alltid pendlat i vikt.
Mår jag bra så är jag smal och pigg.
Orkar en massa.
Mår jag dåligt och blir dåligt behandlad så vänder jag mig till maten.
Försöker äta mig glad.
Klassiskt, eller hur ? 

-
Nu börjar en ny runda.
Ska bli smal igen, inte bara vända huvudet utan också kroppen.
Hitta styrka i en vackrare och smalare kropp.
Har ni några tips?
Röra på sig och äta bra givetvis. Allt det där kan jag.
Men hur gör ni för att peppa er själva ?
Använder måttband eller går efter vågen?
Hjälp mig lite här nu.
Tack.

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

jag peppar mig själv genom att kolla på kläder jag vill ha ;) hah!

jag använder både vågen och mått! det är bäst.

2010-10-31 @ 08:43:24
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0