Blöt kväll.

Det var det sannerligen.
Blötaste någonsin om jag får gissa vilt.
Kommer bara ihåg fragment från förfest men minns att det var i mycket goda vänners lag.
Det utspelar sig i den mellanstora staden och jag hade kastat ut mitt ex Nb* för ett par månader sen.
Vi försökte umgås som "vanliga människor" ibland, men han ville ha mig tillbaka och försökte kontrollera.
Nej, detta blev alldeles för mycket.
Rev upp för stora sår. Trodde jag var redo för att få det på print, men nej.
Får ge mig själv mer tid.
-
Tiden blir i soffan med en nice cuppa thé.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!!

Alltid roligt att läsa nya bloggar. . =)

Japp kämpar med min och du med din och du kommer klara det galant..=)

Imorrn är det en månad sen min operation och jag har gått ner 10 kg. . eller ja nästan. . fattas 3 gram. . ;)



Lycka till med allt och kommer gick in flera gånger..;)

2010-10-28 @ 22:22:05
URL: http://junitjejen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0